Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Fanpage – w jaki sposób wykorzystać potencjał marketingowy?

Coraz większa ilość marketerów zauważa wielkie możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym momencie, większość korporacji, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby zapaleńców internetu, są także miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny produktów.

Internauci konstruują swoiste kluby jednoczące wielbicieli, zapaleńców wskazanych produktów, usług, działań – wypróbuj prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 fanów. Takich fanpage’y jest najwięcej, ponieważ ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Kilka krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy wielbicieli, co uwidocznia jak okazały jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość fanów, miłośników danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Dobre towary będą zrzeszały kolosalną ilość fanów, jest to nieuniknione. Wielbiciele odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak naprawdę, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY